Opiskelijat

SuPer-OPO
Superilaiset opiskelijavastaavat eli SuPer-Opot ovat hyvällä ammatti-identiteetillä varustettuja hoitoalan ammattilaisia. He käyvät kertomassa omasta työstään sekä superilaisesta toiminnasta alan oppilaitoksissa. Lähihoitajaopiskelijat saavat heiltä hyvät eväät työssäoppimisjaksoille ja työelämään. SuPer-Opojen ammatti- ja järjestötietoustunnit ovat oppilaitoksille maksuttomia. Tuntien sisältö voidaan räätälöidä aina opiskelijaryhmän mukaisesti. Aihealueita ovat mm. etiikka, opiskelijan oikeudet ja velvollisuudet, lähihoitajan työ, työelämän pelisäännöt ja ajankohtaiset asiat.

Meidän SuPer-Opojen tiedot saat tarvittaessa ao:n puheenjohtajalta

Lähihoitajaopiskelija - liity SuPerin opiskelijajäseneksi heti kun aloitat opiskelun. Näin saat suurimman hyödyn maksuttomasta opiskelijajäsenyydestä. Jäsenyys alkaa liittymislomakkeen allekirjoituspäivänä ja on voimassa ilmoittamaasi valmistumispäivään saakka. Jäsenyys ei sido sinua mihinkään. Jäsenetuja on paljon: kotiin postitettuna ammatillisen SuPer-lehden, kalenterin ja jäsenkortin (jolla saa lisää etuja), vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, työssä oppimisjaksoilla ja alan töissä sinut on vakuutettu vastuu- ja oikeusturva-vakuutuksella. Vakuutukset ovat voimassa myös ulkomailla tapahtuvan työssä oppimisen aikana liiton toimiston, SuPer-Opon, yhdysjäsenen ja luottamusmiehen tuen ja avun. SuPer, lähihoitajien oma liitto, tarjoaa työttömyyskassan jäsenyyden maksutta. Opiskelijajäsenlomakkeella haet myös työttömyyskassan jäsenyyttä. Lähetä kopio SuPerille ensimmäisen työsuhteesi työsopimuksesta. Voit kerryttää työssäoloviikkoja jo opiskelijajäsenyyden aikana. Liittyminen on helppoa! Klikkaa www.superliitto.fi sieltä osiosta opiskelijat ja nuoret löydät sähköisen liittymislomakkeen.

Tervetuloa SuPerin opiskelijajäseneksi!
Onnea ja menestystä opinnoillesi!